چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

داشتن پوستی صاف، شفاف و بدون چروک تاثیر به سزایی در زیبایی و جوانی چهره ما دارد به همین دلیل است که به تمامی خانم‌ها و آقایان توصیه می‌شود تا با شروع مراقبت‌های به موقع از پوست خود، از بروز مشکلات و عارضه‌های پوستی در سنین بالاتر جلوگیری نمایند.

اما امروز در مورد یکی از بخش‌های حساس صورت برایتان می‌گوییم. همان طور که می‌دانید پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و متاسفانه خیلی زود چروک می‌شود به همین دلیل لازم است با استفاده از محصولات مراقبتی مناسب، چروک شدن این قسمت از پوست صورت را تا جای ممکن به تاخیر بیاندازیم.

کرم‌های دیگر را جایگزین کرم دور چشم نکنید!

یادتان باشد که هیچ چیز جای کرم دور چشم را نمی‌گیرد! پس تصور نکنید که می‌توانید با استفاده از کرم‌های معمول مرطوب کننده و یا کرم‌های روشن کننده پوست صورت، زیبایی اطراف چشمانتان را حفظ کنید چرا که کرم‌های مرطوب کننده خاصیتی اسیدی دارند و این ویژگی به شدت برای چشم‌ها و پوست اطراف چشم مضر است به علاوه اینکه کرم‌های روشن کننده پوست صورت نیز خواص دیگری دارند که برای پوست نازک دور چشم کاربرد چندانی ندارد. به طور کلی تمامی کرم‌های دور چشم طبق فرمولی خاص ساخته شده‌اند تا هیچ گونه آسیبی به سلامت چشم‌ها نرسانند.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

همه فکر می‌کنند که می‌دانند که چگونه از کرم چشم استفاده کنند! شما فقط آن را زیر چشمان خود قرار داده و آن را روی پوست خود می‌مالید. درست است؟ کاملاً اشتباه است! روش درست استفاده از کرم چشم به یک شکل بسیار ظریف می‌باشد، متأسفانه، بسیاری از افراد هنوز نحوه استفاده از کرم چشم را نمی‌دانند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج از کرم دور چشم خود، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • استفاده از کرم به‌اندازه دانه نخود برای هر چشم و نه بیشتر. استفاده از کرم بیشتر به تأثیرگذاری آن اضافه نمی‌کند. فقط باعث می‌شود کرم شما زودتر تمام شود. ضمن اینکه پوست حساس دور چشم تحمل چربی بیش‌ازحد نیاز را ندارد.
  • کرم دور چشم را روی نوک انگشت حلقه خود قرار دهید. همیشه از انگشت حلقه خود استفاده کنید، زیرا این انگشت ظریف‌ترین انگشت شماست.
  • کرم را به‌صورت نقطه‌ای در اطراف چشم قرار دهید. توجه داشته باشید که از استفاده آن در نزدیکی چشم جلوگیری کنید چون باعث قرمزی و سوزش چشم می‌شود.
  • با نوک انگشت حلقه خود، به‌آرامی کرم چشم را به روی پوست خود بچرخانید تا کاملاً جذب شود.
  • کرم را بر روی پوست خود نکشید! پوست اطراف چشم شما نازک و شکننده است، بنابراین کشیدن و کشش درواقع باعث ایجاد چین و چروک بیشتر خواهد شد، نه اینکه باعث کاهش آن‌ها شود.
  • به‌آرامی نوک انگشت حلقه خود را در اطراف هر چشم به‌صورت دایره‌ای حرکت دهید تا کرم باقی‌مانده جذب پوست شود.
  • قبل از استفاده از محصولات دیگر مانند محصولات آرایشی یا کرم‌های ضد آفتاب، حداقل دو دقیقه صبر کنید تا کرم دور چشم جذب پوست شود.

نکته مهم دیگر درباره دفعات استفاده از این کرم می‌باشد. ضرورتی برای استفاده بیش از دومرتبه در طول شبانه روز وجود ندارد. این کرم را می‌توانید شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از استفاده باید تمام موارد آرایشی روی صورت را پاک‌کرده باشید. برای تأثیرگذاری بیشتر می‌توانید یک‌بار نیز در طول روز از آن استفاده کنید. بهترین زمان برای مصرف کرم دور چشم در طول روز، صبح می‌باشد. قبل از اینکه از مرطوب کننده‌های دیگر، ضد آفتاب یا کرم‌های آرایشی استفاده کنید، این کرم را برای دور چشم خود استفاده کنید.

سخن پایانی:
برای تهیه کرم دور چشم مناسب، حتماً سن و نیازهای خود را در نظر بگیرید. بسیار مهم است بدانید که انتظار شما از این کرم، برطرف کردن و جلوگیری از چین و چروک اطراف چشم است یا کاهش تیرگی و یا حتی کاهش پف چشم. بعد از تهیه محصول مورد نظرتان، درباره نحوه مصرف آن نیز دقت لازم را داشته باشید.(جهت مشاهده و خرید محصول کلیک کنید) 

دیدگاه ها 0

درباره این مطلب دیدگاهی ارسال کنید